How do I disable this? This information is unnecessary for me.
I use the VIVALDI browser as my default, and Norton keeps telling me that it doesn’t recognize my default browser. If it doesn’t recognize it, why doesn’t it remove this information?
What is missing for the Norton team to make Vivaldi recognized?
punktet er disable men du kan hente dem manuel via store bare så du ved det men nogle pc vil det virker jeg tror det er lidt 50/50 den er ikke 100% stabil hvis den ser det på min main pc registrere den det hele vejen igennem også til min tablet men kun den ene af den men den kan se det nogle gange men det kan være det er fix i norton 360 jeg har jo også patch note altid som den eneste 25.12
There is no option to disable this message concerning browser extensions.
You might install the extensions on Edge or whatever browser is considered your default browser by Norton and then the message might change to extensions installed or something like that. Not the solution you are seeking I am sure.
The problem persists; Vivaldi is my default browser, and I believe Norton can’t recognize that I’m using Vivaldi as the default, hence the message. It’s clearly a bug.
ja de er i gang de tar det stille og rolig men de er gået hårdt i gang da nogle af dem ikke bliver fix på få sekunder det er derfor der kan komme en 25.13 måske 25.14 26.1 kommer når de er klar til at sende den ud men stol aldrig på den patch note på siden den rigtige får du af mig 25.3 var ca 4 gange så stor end den på siden og 25.10 var på 4 ikke 2 så de er meget anderledes end du tror