Browser extensions

How do I disable this? This information is unnecessary for me.
I use the VIVALDI browser as my default, and Norton keeps telling me that it doesn’t recognize my default browser. If it doesn’t recognize it, why doesn’t it remove this information?

What is missing for the Norton team to make Vivaldi recognized?

1 Like

punktet er disable men du kan hente dem manuel via store bare så du ved det men nogle pc vil det virker jeg tror det er lidt 50/50 den er ikke 100% stabil hvis den ser det på min main pc registrere den det hele vejen igennem også til min tablet men kun den ene af den men den kan se det nogle gange men det kan være det er fix i norton 360 jeg har jo også patch note altid som den eneste 25.12

I’d like to know where the option to disable it is; I can’t find it.

bare lad vær med at bruge den det er det eller fjern tilføjelserne

1 Like

Har er norton 360 25.12 den rigtige patch note

Thanks for waiting! The patch notes are as follows:

1.Security Enhancements: Improved multi-layer protection against:

Viruses

Ransomware

Spyware

Phishing attacks

Trojan horses

Online scams

2.Performance & Stability:

Bug fixes addressing issues reported in earlier builds (25.11 and prior)

Addressing the issue with the smart share not working with Smart firewall on some of the Smart TVs

Improved compatibility with Windows 11 features, including firewall adjustments for Miracast screen sharing

3.Compatibility & Language Support:

Released in all supported languages.

Ensures smooth integration with Norton Device Security across different OS environments.

jeg bliver mere og mere sikker på at de opdatere deres produkter fra a til z

1 Like

There is no option to disable this message concerning browser extensions.

You might install the extensions on Edge or whatever browser is considered your default browser by Norton and then the message might change to extensions installed or something like that. Not the solution you are seeking I am sure.

My default browser is VIVALDI.
I did what you recommended, installing the extensions in Edge, but even after installation, the message still appears.

1 Like

det er det jeg siger den er defect det virker ikke når du tar billeder lav den om til eng så kan vi bedre hjælpe dig

1 Like

Wow, there are so many bugs in Norton. I thought there were a few, but it’s already surpassed what I expected.

de kæmper med 5 mega fejl som de ikke bare løser da det er mega fejl

1 Like

If they’re running out of time to fix the serious bugs, I can only imagine how long it will take them to fix these simple problems.

Try restarting your machine to see if the message still stays.

I’ll do that, wait for my response, I’ll be right back.

det er dem der bliver fix lige nu bare i grupper når de store er færdig så kommer 26.1 ikke før

1 Like

The problem persists; Vivaldi is my default browser, and I believe Norton can’t recognize that I’m using Vivaldi as the default, hence the message. It’s clearly a bug.

I’m very curious about this version.

der er ingen bug men antivirus programmet kan bare linke ikke andet det er fejlen men jeg vil sige det til dem

1 Like

mit bud er der ikke er noget nyt før 26.2 26.1 er bare en mega bugfix de går bare alt igennem men den kommer nok hurtig efter

1 Like

They’ve already fixed the bugs, and that’s a good start.

ja de er i gang de tar det stille og rolig men de er gået hårdt i gang da nogle af dem ikke bliver fix på få sekunder det er derfor der kan komme en 25.13 måske 25.14 26.1 kommer når de er klar til at sende den ud men stol aldrig på den patch note på siden den rigtige får du af mig 25.3 var ca 4 gange så stor end den på siden og 25.10 var på 4 ikke 2 så de er meget anderledes end du tror

1 Like