Just checked Youtube issue has been fixed, so far no issues.
I’ve been testing it for around 10 minutes and it’s looking good so far!
Just a small update. It’s still working as expected, no more crashes, even with that AI setting enabled. Thanks!
However … the damn AI “protection” is incredibly annoying and just doesn’t work! I clicked on a youtube short that didn’t show any indication of being AI at first but was clearly using an AI voice. No Norton warning. Afterwards I was watching a 10 minute video of a youtuber who’s been on the platform for 10 years and Norton kept showing the “we detected AI voices” pop-up multiple times, even after I’d reported it as false positive. Please at least show some kind of info about why Norton thinks that it’s AI content!
det er min giga ultra fejl der ikke har en navn den fixer de i 26.3 plus nogle andre bugs nok den stability fejl plus noget mere vad ved jeg ikke der er nok ikke meget i den fordi det er en tam update da den fixer over normal så gør det den jo til en normal patch men ikke med meget nyt i de kan de ikke nå at lave nået så hurtig det er derfor at de vil satse all in på næste de kan jo ikke lave alle som de her små det er derfor jeg tror at de næste bliver store miner også kommer en big en 26.4 det er den rigtig bugfix big grunde til at de her updates er så tamme er at de har fixet flere store fejl i hele systemet det er store fejl som de har gået all in efter nogle som der jo ikke er smart at have