Nortonが不定期かつ一瞬だけアクティブになり、フォーカスを奪っていく

Norton Advanced Support emailed me promising that the issue would be fixed in 26.1, but it hasn’t been fixed. The same focus hacking issue just occurred, causing problems with my work (for the second day in a row).
How can I trust the developers?
Will they really fix it?
Do the developers read this forum and take action?
I’ve been suffering from this issue since last summer.

Norton Advanced Supportからメールで26.1で修正すると約束されましたが、まだ修正されていません。同じフォーカスハッキング問題がちょうど発生し、仕事に支障をきたしています(2日連続)。
開発者を信用できるでしょうか?
本当に修正してくれるのでしょうか?
開発者はこのフォーラムを読んで対策を講じるのでしょうか?
去年の夏からこの問題に悩まされています。

Jeg kan ikke sige sandheden til dig da jeg er under nda men der er en rigtig god grund så ta det rolig jeg ved sandheden bedre end andre på siden kun 3 på siden ved de ægte nda info ikke engang 1-4 ved dem men grunden kan jeg sige dig det er at det var mig der fandt den til dig de vidste det ikke selv så kan jeg ikke sige mere plus at det vil være fix senest i 26.2 det er 100% men jeg vil sige dig sandheden hvis du kan holde din mund og sende mig en personenlig besked forstået

det skulle være sat til hotfix i februar fik jeg at vide det var vel det du vil vide ikke men hvornår den kommer ved jeg ikke da de har mange hotfix lige nu men de er alle svære hotfix så selv om de kommer hurtig så kan de blive forsinket mere info får du ikke

We can only hope that this bug will be fixed as soon as possible. Everyone experiencing this bug is hoping that an administrator will take a look at this forum and fix something as soon as possible.

このバグが一刻も早く修正されることを願うばかりです。このバグに遭遇した方は皆、管理者がこのフォーラムを確認し、できるだけ早く修正してくれることを願っています。

Mobil er fixet ser det ud til så nu er det de andre der kommer senere

Unfortunately, the PC version has not been fixed at all. It occurs once every two weeks. I have been a victim. Window hacking is a virus.
I have sent data logs many times, but it has not been improved.
I have been using Norton for nearly 30 years and have never had a problem before. It has been occurring continuously since last summer.
I have lost all trust in Norton.

残念ながら、PC版は全く修正されていません。2週間に1回発生しています。私も被害に遭いました。ウィンドウハッキングはウイルスです。
何度もデータログを送信しましたが、改善されません。
ノートンを30年近く使っていますが、これまで一度も問題が発生したことがありませんでした。昨年の夏から頻繁に発生しています。
ノートンへの信頼を完全に失いました。

din fejl er snart rettet i pc version men husk fejl kommer altid først ting bagefter næste patch er 26.2 major hvornår den store patch kommer er der ingen der ved det er når de har den klar

Patch 26.2 has been applied.

Has the bug in this thread been fixed?

No information available.

At the very least, is it fixed or not? Please let the administrator know.

If it’s not fixed, when will it be fixed? You should let them know promptly.

Users have the right to know when the bug will be fixed; it’s the company’s responsibility.

This bug has been present since the UI revision last summer.

Many users are experiencing this issue.

パッチ26.2を適用しました。

このスレッドのバグは修正されましたか?

情報はありません。

少なくとも、修正されたかどうかを教えてください。管理者にお知らせください。

修正されていない場合、いつ修正される予定ですか?速やかにお知らせください。

ユーザーにはバグがいつ修正されるかを知る権利があります。それは企業の責任です。

このバグは、昨年夏のUI改訂以降存在しています。

多くのユーザーがこの問題を経験しています。

1 Like

de arbejder på det men ting tar tid hvis du ikke kan accepter det er det jo bare ærgerlig fejlen skal ikke være der men de kan heller ikke gøre det på 5 min det er der ingen der kan om du kan lide det eller ej men den er snart væk

I’ve heard many times that it will be fixed soon, but the bug has been there since last summer and it’s been waiting way too long.
This issue has also been raised in other threads.
( Norton randomly making my window lose focus? )
Many users are being affected.
Are the Norton developers planning to fix this?
I’m disappointed because I don’t understand how they’re working to improve it.

Are the developers reading this thread? If so, please work on a fix right away.

すぐに修正されると何度も聞いていましたが、このバグは昨年の夏から存在しており、あまりにも長い間待たされています。
この問題は他のスレッドでも取り上げられています。
( Norton randomly making my window lose focus? )
多くのユーザーが影響を受けています。
ノートンの開発チームはこの問題を修正する予定はありますか?
どのように改善に取り組んでいるのか理解できず、残念です。

開発チームはこのスレッドを読んでいますか?もし読んでいるなら、すぐに修正に取り組んでください。

det bliver også lavet men de kan ikke fixe alt på 5min min så ta det rolig hvis du forventer alt asp så taber du mobil og pc er ikke ens de fejl der er på pc skal a mobil b men hvis du vil ha info så spørg chat support de kan hjælpe dig det er de eneste der har en ok forklaring som du ikke vil

I have tried both chat support and the official phone support many times, but have never been able to find a solution. There have been times when the chat support representative has simply terminated the service without my permission, so it is completely unreliable.
If this continues, Norton users will be canceling their subscriptions because the antivirus software continues to inject focus hacking viruses into the software. It is a very disappointing piece of software.
The fact that this has been left untouched and neglected since last summer will likely lead to users leaving.
I will continue to demand an early improvement.

チャットサポートと公式電話サポートの両方を何度も利用しましたが、解決策を見つけることができませんでした。チャットサポート担当者が私の許可なくサービスを終了させて​​しまうこともあり、全く信頼できません。
このままでは、ノートンユーザーは契約を解除することになるでしょう。なぜなら、このアンチウイルスソフトはフォーカスハッキングウイルスをソフトウェアに注入し続けているからです。非常に残念なソフトウェアです。
昨年の夏から放置され、放置されていることは、ユーザー離れにつながる可能性が高いでしょう。
引き続き早期の改善を求めます。

I’d like to at least find a workaround if possible.
I heard a rumor that this doesn’t happen if the Norton app is running (by double-clicking it and leaving it running in the background), but I don’t know if that’s true…

If anyone knows of a workaround, please let me know.

できれば回避策だけでも見つけたいと思っています。
ノートンアプリが起動していれば(ダブルクリックしてバックグラウンドで起動させておくと)この問題は発生しないという噂を聞きましたが、本当かどうかは分かりません…

回避策をご存知の方がいらっしゃいましたら、ぜひ教えてください。

tro mig du skal virkelig give norton noget tid da man tydelig kan se at deres 26 serie er en bugfix version alt kommer ikke på en gang men de vil lave det det er sikker de tar alt meget seriøs hvis jeg spørger om en fejl er den faktisk allerede ved at blive lavet men de vil have dem væk folk finder det er sikker men de kan jo ikke gøre det på 5 min jeg tror final 26.2 bliver en mega bugfix patch hvis man vil tro dem

26.2 has been released.
“We expect the final 26.2 to be a major bug fix patch.” So, if the bug in this thread occurs in 26.2, does that mean it will be ignored?
We’ll continue to check, but if it does occur, will Norton not address it? The patch notes didn’t mention the fix for the thread in question. It’s a sad reality.

26.2 がリリースされました。
「26.2 の最終版では、大規模なバグ修正パッチを予定しています。」ということは、このスレッドのバグが 26.2 で発生した場合、無視されるということでしょうか?
引き続き調査しますが、発生した場合、Norton は対応しないのでしょうか?パッチノートには、問題のスレッドの修正内容が記載されていませんでした。残念な現実です。

1 Like

Den 26.2 der er ude nu er ikke den final version men kun en hotfix det er ikke den endelig version

1 Like

Den endelig version kommer nok senest juni men husk det er ikke sikker det er kun ca du skal husk det tar nok ca 3-6 måneder at lave den

1 Like

når der står en patch note i toppen med blåt så er det den nye version original

1 Like